Gå til innhold
Arkivverket

[#50685] Inger Maria Olsdatter


Gjest Ebbe Skjødt
 Del

Recommended Posts

Gjest Ebbe Skjødt

Jeg har et problem Inger Maria Olsdatter bliver gift 9. april 1808 i Bragernes Sogn, Drammen med Ludvig Gilardi. Hvornår og hvor er Inger Maria Olsdatter født ? Jeg har ikke kunne finde hendes alder ved giftermålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det ser ikke ut for at hun er i Bragenes i ft 1801, så kanskje hun kommer fra et annet sted i fylket. Synd at det ikke stod noe i kirkeboka.En kandidat i Lier,f. 1780: [url="http://www.familysearch.org/Eng/Search/IGI/individual_record.asp?recid=100010406139&lds=1&region=12&regionfriendly=Norway&frompage=99>LenkeEn kandidat i Kongsberg, f. 1782: LenkeEn annen i Kongsberg, f. 1784: LenkeHun dör visst for her er en annen med samme far f. 1788:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ebbe Skjødt

Tak for indlæget. Problemet er, at hun er enke , da hun gifter sig med Ludvig Gilardi i 1808 og efter forlydende, skulle hun have 10 søskende 6 mænd og 5 kvinger i familien. Måske kan det hjælpe? Tak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ebbe Skjødt

Det er ikke umiddelbart til at finde Inger Maria Olsdatters fødselsdato. Jeg har et andet problem. Gilardi's første kone Johanne Sophie Sotman fødte 2 børn. Maria Ludvigsdatter født 27/11-1795 i Bragernes. Hun blev gift 4/3-1824 i Hole med Michel Michelsen, født i 1789. Jeg har været Hole sogn igennem, men kan ikke finde,afkom eller hvornår de er døde. Optræder ikke i FT-1865. Kan I hjælpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

FS, Barn av Michel og Maria: Anne Michelsdt. dpt. 19/5 1823 Hole og Kari Michelsdt. f.5/6 dpt.5/7 1829 Modum. Jeg har ikke sjekket det mot kirkebøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ebbe Skjødt

Tak. Nu fandt jeg Maris familie i Modum. Jeg har søgt efter hendes bror Johan Jacob Guilardi/Ludvigsen, født 11/10-1800 i Bragernes, Drammen. Han blev gift 27/10-1822 i Bragernes med Kari Hansdatter født 1799. Jeg har været kirkebogen igennem for at se hvor han er blevet af og også søgt på FT-1865, men kan ikke finde ham eller familien. Kan I hjælpe? Tak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.