Gå til innhold
Arkivverket

[#50698] Prestens kråketær


Gjest Mona Moum
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Moum
LenkeHei. Som nybegynner prøver jeg å tyde hva som står skrevet her under nr.10. Grete ble gift med Hans nr.18. Jeg er overhodet ikke istand til å forstå hverken dato når de er født eller foreldre eller noe som helst. Kan noen hjelpe meg?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Moum

Jeg ser på listen på Skjeberg fra 1815-1830 Jeg klarer ikke å skjønne ett kvidder. Finnes det noen som klarer å tyde sånn skrift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per-Olav Broback Rasch

Hei. Kan du komme med mer eksakt info. om hvilken side dette gjelder? Jeg klarer ikke finne frem til det du spør om. Eventuelt se her hvordan du legger inn lenke fra de skanna kirkebøkene :-) LenkeHilsen Per-Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Moum

Beklager. Visste ikke at det ikke funka. Det er kirkeboka for Østfold. Borge / Borge: 1836-1848, Ministerialbok Året er 1844 og der finner Hans (18)og Grethe(10)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per-Olav Broback Rasch

Grethe ble født 29. februar av foreldre Anders Bertelsen og Maren Nielsdatter (tror jeg). Disse finner du i FT1865 her LenkeHans ble født 26. april av foreldre Hans Bergersen (?) og Lene Andersdatter.Hilsen Per-Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.