Gå til innhold
Arkivverket

[#50721] Christian Brynildsen Colseth, f. 1871 i Drammen


Gjest Maya Lillemoen
 Del

Recommended Posts

Gjest Maya Lillemoen

I folketellingen 1900 finner jeg Christian og hans familie, kona er søster til min oldemor, en Martin Ramvig (Ranvik) bor også der, han er bror til Marie (Knudine Marie): [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=f00301&gardpostnr=3682&personpostnr=95158&merk=95158#ovre>LenkeJeg vet de får disse barna: Asta f.1899, Birger Magnus f.1902(omkommer på sjøen), Haakon O.f.1904,Knut Kristian f.1906 og Esther f.?Jeg finner en Magnus Christian Rolf f.6.febr.1871 i Drammen, se nr.15: LenkeForeldrenes vielse, se nr.4:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Kanskje dette er Gisæter. K: Anbytarforum: Landskap: Dalsland, nåværende forsaml.navn Gesäter, Vedbo herred, nåvær.komm. Dals-Eds, nåvær.län Västra Götaland (f.d. Älvsborg län), kirkebøkene forvart i Gøteborg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maya Lillemoen

Finner vielsen til Christian og Marie, se nr.61: LenkeDa har jeg fått bekreftelsen på at det er riktige foreldre jeg har funnet. Du har nok helt rett Berit, at jeg må finne denne Magnus i Gesäter i Dalsland, men fremdeles er navnet Colseth et mysterium.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.