Gå til innhold
Arkivverket

[#50731] Foreldre til Hans Olsen Graadal 1761-1833 på Røros ?


Gjest Rolf  Magne Kirkbakk
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf  Magne Kirkbakk

Trenger foreldre til Hans Olsen Graadal 1761-1833 på Røros gm Marit Eriksdatter Korssjøen 1733-1854. Jeg mener det skal være disse: Ole Olsen Graadal 1710-1786 og Maritte Kristensdatter Haugen 1731- 1810Dette er vel Ole s andre kone ?Hvor finner jeg foreldrene til Maritte Kristensdatter Haugen ?Jeg slenger på et spm til Det er ei som heter Ingeborg Kristensdatter Haugen er dette ei søster av Maritte ? Hun var gift med Jon (joen) Olsen Trønnes i 1739.Jeg har ikke noe årstall på Ingeborg Kristensdatter. Viser også til tema 50713 RMK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Det skulle stemme med foreldrene til Hans. Hans med familie og mora bodde på Grådalen i 1801:LenkeDet stemmer også at Marit født 1731 og Ingeborg født 1733 var søsken. Foreldrene: Christen Christensen Haugen og Berit Larsdatter Ryen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Ryen

Christen Haugen og Berit Larsdatter hadde en sønn Christen født 1739, gift 1771 med Anne Jonsdatter Åsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf Magne Kirkbakk

God Søndags morgen Jeg oppdaget det etter en stund ja. Tittet i Rb 5 og der stod det på side 323 under Svensvollen 132/297.Da gjelder det velå finne foreldrene til Anne Jonsdatter Aasen og Beret Larsdatter Ryen. Mvh Rolf Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.