Gå til innhold
Arkivverket

[#50758] Gratulasjonar til Digitalarkivet og Statsarkivet i Bergen for skanna kyrkjebøker


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Gjennom samtale med Yngve Nedrebø er eg vorten kjend med at den oppsette planen for å gjera ferdig indekseringa av dei skanna kyrkjebøkene for distriktet som høyrer til Statsarkivet i Bergen innan utgongen av juni er innfridd, og eg gratulerer Yngve og Statsarkivet i Bergen med ein kjempejobb, som er so nyttig for so mange av oss brukarar!No er det berre å vona at dei andre distrikti, med særleg adresse til Hamar og Trondhjem, ikkje ligg so altfor langt etter i løypa...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Gratulerer hermed bergensarane! Kjem dei no til å byrje på skifta, eller vil dei trø til med ei hjelpande hand til Hamar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Arctander

Gratulerer! Fantastisk jobb dere gjør.Enda en gang; Gratulerer til dere alle sammen!!Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg trår til spørsmålet til Anders i #2: Er det konkrete planar om å leggja ut skifteprotokollane? Eg for min del kunne godt tenkt meg ekstraskatten frå 1762 med tilgangs- og avgangslister... Men det er sjølvsagt ein tankekross at so mykje kyrkjebokmateriale står att andre stader i landet..!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg mener å ha lest tidligere at skifte skulle digitaliseres etter kirkebøkene, men dette har blitt ombestemt til at pantebøkene skulle digitaliseres før skiftene hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.