Gå til innhold
Arkivverket

[#50824] Dødsmelding i Bergen (1951) - A.G. Kjøbstad


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Hei og god sommer!Eg ønsker å vite kven som er nemnde (med bustad/yrke) i dødsmelding etter Anne Gurine Kjøbstad, f. Hersvik som dø i 1951.***********Døde i Bergen 1912-1972Løpenummer Etternamn Førenamn Adresse Dødsdato Dødsår192 Kjøbstad Anna Gurine Jan 30 1951************- Ho var gift med Peder Ivers. Kjøbstad, f. 1872 - men eg har ikkje funne ut når og kvar han dø, men dersom dykk finn han i dødslistene så ønsker eg også å vite kven som då evt er nemnde i dødsmeldinga!MVH Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hun etterlot seg mannen Peder Kjøbstad, på Kveldsol i Laksevåg, og barna 1) Theodor, død, etterlatt seg enken Jenny i USA, med en datter på 20 og en sønn på 19 år, 2) Amanda Nordsveen, Oslo, 3) Henriette Larsen, 4) Gunda Pedersen, Haugesund, 5) Olaus Kjøbstad, Damsgård, 6) Harald Kjøbstad, Damsgård.Familien kom fra Haugesund til Laksevåg i 1924.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Massine Henriette;Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Haugesund, Ministerialbok nr. A 6 (1891-1907), Fødte og døpte 1904, side 168.Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=3048&idx_id=3048&uid=ny&idx_side=-172>LenkePermanent bildelenke: LenkeNr. 35*************Gunda:Kildeinformasjon: Rogaland fylke, Haugesund, Ministerialbok nr. A 6 (1891-1907), Fødte og døpte 1906, side 198.Permanent sidelenke: LenkePermanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.