Gå til innhold
Arkivverket

[#50831] Dødsmelding/Skifte i Solund (Hersvik) - M.H. Madsdtr. (bst. Kråkenes i 1900)


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

Gjest Gisle Hersvik

Hei!Ei Madsi Madsdtr. f. 1824 er ved FT1900 bst. Kråkenes i Nord-Solund (Hersvik sokn).Ho er mest sannsynleg identisk med Martine Helene Madsdtr, f. 1827 på Hersvik, g. 1862 m. Truls Jonson Nordgulen (1836-1869).1) Sidan (skanna) KB for Hersvik sokn ikkje er tilgjengeleg for perioden etter 1901 (er den ikkje avlevert enno?), kan dykk ved SAB gjere eit oppslag i dødsfallprotokoll for åra etter 1901 og sjå om Martine/Madsi finnes der og informere om kvar og når hø dø?2) Eg ønsker også å vite kven som er nemnde (m/bustad og yrke) i dødsmelding/skifte etter Martine/Madsi.Håper at det der kan finnes informasjon om sonen Johan Andreas som i 1883 reiste til Amerika.MVH Gisle Hersvik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Vi har lensmannens dødsfallsprotokoll, og jeg har sett gjennom fra 1900 til 1915, men uten å finne noen som klaffer med opplysningene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Mange takk for at du leita gjennom dødsfallsprotokollen.Då får vi evt. vente på KB for Hersvik, om ho då ikkje flytte til t.d. dottera i Bergen (men eg finn ho ikkje død der) eller Haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.