Gå til innhold
Arkivverket

[#50853] Eik slekta i Vestrefjorden i Møre & Romsdal


Gjest Geir Kåre Sandnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Kåre Sandnes

Hei er det noen der ute som har studert Eikslekta med Laurits Tommas Karlsen Eik født28.3.1876 og kona Elen Anna Birgitte Olivia Eriksdatter Rekdal født 01.12.1875 frem til i dag?. Så ver så snill og send en link til den ,da eg ar en del men ikke alt .Håper att noen kan vere begjelpelige i denne sammenheng? .Har del del før den tid men ikke frem til no. NB: Har bygdeboka for Vatne Bind1-2 i Møre & Romsdal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kåre Sandnes

Hei er det noen der ute som har studert Eik slektaMed Laurits Tommas Karlsen Eik født 28.3.1876 og kona Elen Anna Birgitte Olivia Eriksdatter Rekdal født 01.12.1875.Eg har info om Laurits Tommas Karlsen Eik født 28.3.1876 , og deres barn men mangeler om (moren Severine Marie Pedersdater Eik født 1837 og som var gift med Karl Johan Kolbeinsen.født 1841 )Mangler om deres barn og deres barn igjenn og slekta derfra . Håper att noen kan vere begjelpelige i denne sammenheng? .Har del del før den tid . NB: Har bygdeboka for Vatne Bind1-2 i Møre & Romsdal ( gi evntuelle sider i bygdabøker vist det er mulig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kåre Sandnes

Hei i GjennJa eg vill rette en stor takk til dere alle sammen, for nå har det vist løsnet . Ja no er mitt inlegg ,om Eik slekta løst seg.Det viste seg att Erik Kristenson Helland Rekdal født 1834 og død 1928 som var gift med Lovise Olsdtr Rekdal født 1837 død 1916 hadde 10 barn Må skjekke de opp mot kirkebøkerne og døds datoer. Eik slekta kommer inn under ledd nr 7.Dei ti er :1. Ingeranna Serine Eiriksdater Rekdal 2.Olina Lisabeth Eriksdater Rekdal (Hjertøen) 3.Kristianna Serine Eriksdater Rekdal 4.Olava Serianna Eriksdatter Rekdal 5.Petrine Ingeborganna Eriksdatter Rekdal 6.Ingeborg Maria Eriksdatter Rekdal 7.Elen Anna Birgitte Olivia Eriksdatter Rekdal nr7 er min oldemor 8.Lasinna Mathea Eriksdatter Rekdal 9.Kristen Elias Eriksen Rekdal 10.Elisabeth Eriksdatter Rekdal Farkvam.Så eg har en litt jobb foran meg . Men la ut disse navna, for att vist det var noen andre som Held på med samme slekta kunne de dra seg nytte av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.