Gå til innhold
Arkivverket
Gjest marit totland

[#50860] dødsfald i Norge 1892 - 1911

Recommended Posts

Gjest marit totland

Digitalarkivet har lagt ut en digital bok som heter 'Dødsfald i Norge 1892 - 1911.' Etter å ha lett etter en del navn, er jeg begynt å lure på om dette er en slags oversikt over døde fra det en kan kalle 'Upper class'? I tilfelle er det ganske ambisiøst å samle navna under overskriften 'Dødsfald i Norge'. Noen som vet?Marit Elisebet Totland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Siw Sværholdt

Hvor fant du denne 'boken' Marit?Jeg har lett etter den, men finner den ikke.Siw

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest marit totland

Når du slår opp på digitalarkivet, kommer du til den siden der debattforum er et alternativ i venstre spalte. Like under det står digitale bøker. Følger du den, kommer du til en lang liste med bøker. Boken med 'Dødsfald' er blant de siste på listen.Marit Elisebet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Siw Sværholdt

Ja, jeg fant den like etter jeg skrev innlegget. Så gjennom listen en gang først uten å finne den, lette på D.Siw

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Per Harald Jonson

Boken er et resultat av dødsannonser i aviser. Se ellers debatt 44980 ( Lenke )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest marit e totland

Dette var nyttig å vite. Så trenger jeg ikke å bli forvirret når jeg ikke finner personene jeg leter etter innenfor dette tidsrommet. Boka har altså dermed begrenset verdi i min sammnheng.Takk for hjelpen! Marit Elisebet Totland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.