Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Helge Bjerkevoll

[#50876] Neste emne

Recommended Posts

Gjest Helge Bjerkevoll

Kanskje er det bare meg som ikke ser, men jeg har vansker med å finne neste 50 når jeg står i startsiden. Går jeg inn på generellt eller fylke kommer det opp en knapp 'neste emne', men altså ikke på startsiden. Da har jeg store problemer med å raskt finne emne som har fallt ut av førstesiden. spesielt vanskelig blir det om en ikke vet under hvilke fylke temaet er omtalt.mvh.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidar Oddløkken

Jeg har også i blant hatt dette fenomenet, det skyldes sikkert årsaker vi ikke rår med, mvh Reidar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Helge Bjerkevoll

Jeg får altså ikke til å bla til eksempelvis neste 50, dette problemet har jeg hatt lenge. Tidligere gikk jo dette fint.Mener du at detter er et problem på min datamaskin? Jeg er nok ingen dataekspert.vh Helge

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Reidar Oddløkken

Hei igjen! Jeg lurer på om jeg kanskje har misforstått emnet, men det har hos meg hendt en gang i blant at de siste 50 ikke har kommet opp, og jeg mistenker i de tilfellene at det kanskje kan ha med serverne å gjøre men jeg vet ikke. Det bruker som regel å rette seg igjen. Reidar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.