Gå til innhold
Arkivverket

[#50887] Jacob Olesen f.1873 i Nord-Vågsøy/Selje hans søsken og forfedre?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Jeg vet muligens det meste om Jacob Olsen sine etterkommere, men trenger en del info om hans forfedre/mødre og deres søsken og etterkommere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Om det er denne karen du mener Terje, så er det vel foreldrene hans du finner sammen med Jacob og hans familie.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Ja, det var denne. Beklager at jeg ikke fikk lagt inn lenken med det samme. Ja, det er foreldrene. Kona Karoline døde rundt 1905 og da giftet han seg opp igjen med Aletta.Jeg er egentlig på leit etter foreldre til Jacob og Aletta og deres søsken. Evn. også besteforeldre til dette paret?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen
Gjest Rune Thorstensen

Ja her skjedde det noe snodig krøll med lenkene til Fylkesarkivets databaser igjen, men opplysningene før lenkene er korrekte.Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Finnes det flere godt bevarte hemmligheter i denne slekten? Jacob Olesen fikk et barn uten for ekteskapet mens han ennå var gift med Karoline, men dette barnet vaks ikke opp. Finnes det flere slike?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ja, i de fleste familier finnes det nok godt bevarte hemmeligheter. Men skal du finne flere i denne familien, må du nok tråle de skannede kirkebøkene. Lykke til i jakten. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Terje Aarland

Jeg fant at Jacob Olsen fikk en datter utenfor ekteskapet 6. aug.1904 ved navn Jenny Olga Elisabeth. Dette barnet døde trolig i 1905?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.