Gå til innhold
Arkivverket

[#50919] Ellen Kr. Økland, Sveio f. 28.07.1864


Gjest Helga Kallevik
 Del

Recommended Posts

Gjest Helga Kallevik

Hei!Eg prøver å hjelpe ei Amerikansk dame (Gloria Louden) med å finne slekta til oldemora i Norge.Her er etterlysinga hennar:'Hello,I am trying, unsuccessfully, to find out more about my great grandmother and great great grandmother. All I have is names and possible birth dates and places. My grandmother is Ellen Christena Okland who married Lars Rafdahl when they came to America. She was born July 31, 1864 in Valstrand, Norway. My great great grandmother is Kristi Okland Holgersdatter. She was born in 1843 in Finnis Parish, Norway. I am sorry I don't have more information, but I would appreciate anything you could find out for me. Thank you so much. Sincerely, Gloria Louden'Eg meinar å ha funne Ellen Kristine Økland i den scanna kyrkjeboka for Finnaas: F. 31.juli 1864. Ellen Kristine. Far: Reier Gregoriussen Eikeland Mor:Kristine Hogersdatter Økland, uekte barn.Finn henne også som konfirmert 12. oktober 1879 i kyrkjeboka for Sveio-Valestrand.I tillegg meinar eg å ha funne henne i ft. 1865 under Økland som fosterdatter hos besteforeldra. Samt foreldra i teneste: Faren på nedre Ekeland, truleg som gårdsarbeider hos bror sin, og mora som tenestejente i Øklandsvåg (Sveio).mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei1Her er tilbakemeldingane eg fekk frå Gloria etter å ha sendt ho opplysningane under inlegg 1 og 2 her, (treng hjelp frå fleire for å hjelpe henne vidare). er det td. nokon med bygdebøkene for Sveio der Øklandsgarden og Eikelandsgarden er med? (Eg har berre bind 2 som ikkje omfattare desse gardane).' I am very happy with what you have found for me. It is a good start. Do you know if there would be anyplace where photos could be found? Of the people and the Okland farm? I am trying to locate some family descendents in the United States but not much luck so far. Thanks again. Sincerely, Gloria Louden'mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Kan dette ha vore Lars Rafdahl i ft. 1865 som seinare vart gift med Ellen Kristine i USA? LenkeCould this have been Lars Rafdahl who later married Ellen Kr. in USA? (not many people with that lastname in Norway, I think).Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Fossum

Hei Helga,Den Reidar (Reier)Gregoriussen du har funnet er fra Staupe i Sveio. Der står det at han var ugift og druknet i 1880 ved Lyngholmen. Han og Gregorius i FT 1865 er sønner av Gregorius Sveinson Staupe, f. 1773, d. 1846, og hans andre hustru Brita Larsdatter Brattetø, f. 1791, dødsåret er ukjent. Blir borte noen timer, men skriver inn resten om ikke andre har gjort det før.Mvh Roger Fossum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Kan dette vera emigrasjonen til Ellen Kristine men med feil avskrift av fødselsår? (1864 er i så fall blitt til 1844)LenkeTil Roger(innlegg 6): Kan dette likevel vera same Reier Gregoriussen som er oppgitt som far i den scanna kyrkjeboka? Her står det: 'Reier Gregoriussen Ekeleand av Valestrand' som far. Dersom han også var i teneste på Ekeland i 1864 då Ellen Kr. vart fødd kan presten ha oppgitt dette som adr. I kyrkjeboka står det sjømann Rejer Gregoriussen som far ved konfimasjonen i 1879.mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Beklager her var eg nok litt for rask i konklusjonen. Ellen Holgersdatter var vel kanskje tanta til Ellen Kr. i flg. ft. 1865 var det ei dame på Økland med dette namnet som då var 24 år.Ellen Kr. nytta vel mest truleg Reiersdatter som etternamn. Og her er truleg henne saman med tanta 19 år i mai 1884 ( f. år er 1865 skulle vera 1864, men dei utvandra i mai 1884 og ho fylte ikkje 20 før i juli,så det stemmer i alle fall med 19 år).LenkeHelga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Fossum

Helga (8). Det er meget trolig samme Reier det er snakk om f. 1832, og at han bodde hos broren Gregorius f. 1828 på Eikeland nedre. Her står det at Reier druknet i Bømlafjorden sammen med brorsønnen Hans Greegoriussen f. 1855 og Halstein P. Eikeland. Mer om dette senere.Foreldrene til Kristi Holgersdatter f. 1840, var Holger Filippusson Økland, Sveio, f. 1811, d. 1883, og Heline Andreasdatter Bua, f. 1808, hun dør før Holger. Mer om denne familien og 3 generasjoner til senere.Mvh Roger Fossum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei Roger!Då ser det ut til at eg kanskje til og med er i slekt med denne dama. Artig dersom eg kan gi henne den tilbakemeldinga. Tippoldemor mi (Mormors mormor), var Malene Gregoriusdatter Staupe (f. 1806) gift med Annfinn Torsteinson Drange. (Namnet mitt kan eg foresten spore tilbake til mor hennar igjen, Helga Anfinsd. Bjørgo). Kan Malene Gregoriusd. Staupe vera ei tante eller ei eldre søster av Reidar? (Har ikkje den Sveioboka der Staupe er med).mvh Helga Kalleivk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Fossum

Sveio III, side 273 - 274.10. Gregorius Sveinson Staupe f 1773 d 1846. Gm 1. Helga Anfinnsdtr. Bjørgjo f 1779 d 1820. Born: a. Marta f 1800 g Staupe. b. Ingeborg f 1802 d 1812. c. Svein f 1804 g Staupe. d. Malene f 1806 g Drange. e. Helga f 1808 d 1810. f. Anfinn f 1811 d 1812. g Helga g Bjørgjo. h. Ingeborg f 1816 g Ulvaråker. i. Anna f 1819 g Eikeland nedre. 2. Brita Larsdtr. Brattestø f 1791, dødsåret er ukjent. Born: j. Helga f 1824 d 1828. k. Lars f 1826 g Eikeland, øvre. l. Gregorius f 1828 g Eikeland, nedre. m. Reidar f 1832, bleiv ved Lyngholmen i 1880, ug.Gregorius kjøpte halve garden i 1794 og resten i 1798. Han var brukar frå 1792 til 1794 saman med stykfaren, seinare åleine til 1824. Han åtte helvta i Staupe og Espenes sager. I 1802 klaga han og Tolleiv Espenes på tinget over at det var så vanskeleg å få sagd tømmer til husavøle, trass i at dei hadde skog nok sjølv, og bad om tingsvitne på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Fossum

Sveio I, side 307. (Økland bnr. 16).33. Holger Filippusson Økland f 1811 d 1883. Gm Heline Andreasdtr. Bua f 1808. Ho d før Holger. Born: a. Filippus f 1834 d 1839. b. Kari f 1837. I Amerika. c. Kristi f 1840. d. Elen f 1842. e. Aseline f 1846. I Amerika. f. Filippus f 1850, b i Molde.Holger kjøpte bruket i 1829 og var brukar til 1839. Han gav då frå seg helvta. Resten brukte han til 1854. I 1867 bygsla han Revabåsneset og flytte dit. Eine Helvta selde han til Rasmus Tjæranson Førde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Fossum

Her er noen av forfedrene til Holger Filippusson.Sveio I, side 307. (Økland bnr. 16).31. Filippus Sveinson Økland f 1777 d 1849. Gm Anna Holgersdtr. Teigland, Bømlo, d 64 år gl i 1844. Born: a. Jan f 1801. b. Svein f 1805 d 1878, ug. c. Jan f 1809. d. Lars f 1810. e. Holger f 1811 g Økland. f. Filippus f 1817 g Emberland. g. Knut f 1818 g Økland. h. Kristian f og d 1821.Filippus kjøpte bruket i 1802, men skøytte attende til faren same året og bygsla bruket av han. Filippus kjøpte i 1818 og var brukar til 1829.Sveio I, side 306, Bruk AI. Tredjeparten av garden. (Økland).21. Svein Filippusson Økland f 1747, dødsåret er ukent. Gm Marta Jakobsdtr. Mekjeland f ikr 1752 d 1815. Born: a. Jakob f 1775 g Økland. b. Filippus f 1777 g Økland. c. Siri f 1779 g Økland. d. Svein f 1781. e. Marta f 1784 g Vika. f. Kristi f 1785 gm Tomas S. Spissøy, Bømlo. g. Svein f 1787 g Grindheim, Etne. h. Vigleik f 1789 g Fjæra, Skånevik. i. Aasmund f 1792, brukar på Økland. j. Randi f 1795 g Økland.Svein kjøpte bruket i 1772 og var brukar til 1793 då han delte bruket i 2 like bruk som me her kallar bruk A IA og A IB.Bruk A IA Skyld: 1/2 l. smør 1/2 hud. Svein brukte denne parten til 1802 då han delte bruket att i bruk A IA1 og bnr. 16.Bruk A IA1 Skyld: 18 mrk. smør 1/4 hud. Svein var brukar av parten til 1814. Han åtte en hest, 7 storfe og 8 smale i 1816. Han var lagrettemann.20. Filippus Knutson Sekse, Ullensvang, f ikr 1706 d 1783. Gm 1. Kristi Vigleiksdtr. Rogdo, Ullensvang, f 1711. Born: a. Knut f 1738 d 1741. b. Sissela f 1741 g Meling, Bømlo. c. Guri f 1744 g Fylkesnes, Bømlo. d. Svein f 1747 g Økland. e. Knut f 1751 g Lien. f. Torborg f 1751? g Meling, Bømlo. 2. Anna Johannesdtr., enkja etter Endre O. Oa. Barnlause.Filippus bygsla bruket i 1760 og var brukar til 1772, då han flytte til Fylkesnes, Bømlo.Mvh Roger Fossum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Magnar Hjelmeland

Hei, Kristi Holgersdtr. Økland vart til sist gift med Johan Mikal Olson, Blokhus, Fjelberg, og var altså mor til Ellen Kristine Økland, som i Amerika vart gift med Lars Rafdal. Dette veit Gloria Lauden, men veit vel lite om faren til Ellen K. Mvh. Magnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Fossum

Hei Helga,Jeg holder på å oppdaterer utvandring fra Sveio og jeg lurte på om Gloria Louden kan hjelpe til å fylle ut noen opplysninger, f. eks. hvor og når Elen Kristine giftet seg, hvor de bodde, døde osv. [url="http://slektsforskning.com/Emigrasjon/fornavn3_menn_sveio.asp?nummer=160>LenkeTakknemlig om hun også har opplysninger om hennes tanter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helga Kallevik

Hei!Takker for all informasjon her på sida. Har sendt lenke til denne debatten til Gloria og håper at ho ser det som er skrive her og kanskje forstår noko av infoen sjølv om det er på norsk. Har sendt info i innlegg 13 vedr. Reier Gregoriussen direkte til henne. Der har eg også omsett/forklart på engelsk forskortingar og det som var skrive på norsk.Ser av den info som har komme fram her at Gloria's tipptippoldefar Reier Gregoriussen og mi tipptippoldemor Malene Gregoriusdatter er halvsøsken då vert vel me 'halv' 5-meninger.Håpar Gloria kjem med eit inlegg her slik at Roger kan spørje etter opplysninger om slekta i USA. mvh Helga Kallevik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Fossum

I innlegg (13) ser jeg at fødselsåret til Reier's halvsøster Helga Gregoriusdatter ikke er med. Hun ble født 1813. Hun giftet seg med Hans Torbjørnsen Bjørgjo, f. 1806, d. 1867. Iallefall fire av deres barn emigrerte også til USA. LenkeMvh Roger Fossum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.