Gå til innhold
Arkivverket

[#50920] Høgset Midsund kommune i Møre Og Romsdal.


Gjest Geir Kåre Sandnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Geir Kåre Sandnes

Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg omkring Kristan Rangvall Høgset født04.05.1900og døde 15.03.1984.Gift med Kaspara Johanne Eikebø Høgset.født01.12.1907. Midsund kommune i Møre Og Romsdal.Jeg søker etter informasjon omkring Kristan Rangvall Høgset født04.05.1900 død 15.03.1984 denne slekt og hans foreldre og etterkommede gennerelt.Jeg vet navnet på deres barn men skulle gjerne vist om noen kan hjelpe meg videre på Kristan Rangvall Høgset sin slekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Kristian Ragnvald Høgset (Midsund 2 side 634)Foreldre Johan Matias Pedersen Høgset og Beret Marie Kristiansdtr Ramberg.De hadde 10 barn: Oline ugiftIngeborg Anna gift til Gangstad.Peder gift med min morfar sin søster Gyda Bjørnerem, han tok over bruket etter farenKristine ('Ramsvik-Kristine').Karen Anna, gift Stormyr.Beret Maria død et år gammel.Kristian Ragnvald.Kristofa Maria ble 14 år.Ragnhild Olivia ble 10 år.Johan gift med Klara Helene Lillebø bosatt Drynjesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Retting:De siste 5 barna var med kone nr 2 Olianna Kristiansdtr Ramberg, søster til Beret.Konene kom fra Ramberg Blø g nr 52. 6 (M2 s 309)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helge Bjerkevoll

Kristian Kristiansen Ramberg (fra Midsund g nr 50) er gravlagd i Otrøy kirke. Og gravstøtte er avbildet under gravminner Midsund på dis Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.