Gå til innhold
Arkivverket

[#50922] Ola Hansson (Jenset), f. 1755 i Nordfjord


Gjest Kjell Ove Hattrem
 Del

Recommended Posts

Gjest Kjell Ove Hattrem

11. oktober 1786 bygslet Ola Hansson bruket Søre Jenset på Otrøya i Romsdal.Ifølge gårds- og slektshistorien for Midsund (bind I, s. 195) var han født i 1755 i Nordfjord. Dette ligner på opplysninger fra en militærrull.Jeg tenkte at et skritt på veien for identifisering kunne være søk i Digitalarkivets base ''Døypte i delar av Sogn og Fjordane innanfor perioden 1669-1895''. Der finner jeg to kandidater:[url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=24&filnamn=sogndaap&gardpostnr=122207&merk=122207#ovre>Lenke (Sogndal)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sol Høydalsvik Ulvestad

Ole Hansson frå Torheim, Eid f. 9.6.1754. Foreldre; Hans Snel?? Torheim og Eli Olsd.Ole Hansson Henøen f. 20.04.1755. Foreldre; Hans og Jøde. Men desse to fekk ein son i 1762 med same namn. Dei kan ha hatt to søner med same namn, men truleg er den fyrste død som barn.Ole Hansson frå Torheim kan vere ein god kandidat. Skal sjå om eg har noko meir om han.Torheim høyrde på den tida til kyrkja i Ålfoten/Davik. For folk som var fødd for 2-300 år sidan, og som flytta frå heimstaden, har eg ofte sett at oppgjeve fødselsår kan variere med fleire år +/-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.