Gå til innhold
Arkivverket

[#50934] Johannes Berentsen, f. 1818 - bakarmeister Damsgård, Lakesvåg - lagnaden hans?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Johannes Berentsen, fødd i Bergen 12.7.1818, var bakarmeister på Damsgård, Lakesvåg då han 4.4.1863 miste kona si, Andrine Einersdotter f. Alme i barselseng. Han levde framleis på Damsgård i 1865, men kvar vart det sidan av denne karen?Eg er særleg på leiting etter dato og stad for dødsfallet hans!?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elin H. Skibenes

Kan det vera Johannes som døyr her?:LenkeSer fødselsåret ikkje er rett, men det var den einaste eg fann som passa sånn ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Elin og Carsten for nye spennande innlegg.Det er heilt klart ''vår'' mann som budde i Bergen 1875 (jmf. innlegg #2) og dotteri hans som døydde i 1882 (jmf. innlegg #3), MEN eg ser frå FT1885 for Bergen:~~~~~~~~~~Fosswinckelsgade 12 a 1 Kjælder John Berntsen m 1828 Stavanger Bagersvend hos Paaske~~~~~~~~~~Eg trur dette må vera mannen som døydde i Bergen i 1910...?Elles ser eg ikkje noko til ''vår'' Johannes korkje i 1891 eller 1900. Underleg...!Kvar kan han ha gjort av seg?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjerteleg takk til Grethe for nytt innlegg! Eg skulle so gjerne ha stadfest denne personen, men eg er redd det er bakaren frå Stavanger du har funne, han som heitte JOHN og ikkje JOHANNES...?Eg har ein mistanke om at ''min'' Johannes Berentsen anten å vera aviden før 1885, eller han flytte frå Bergen...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Elin og Rune for spennande og nyttige inlegg. Det kan ikkje vera mykje tvil om at de har funne den rette Johannes Berentsen, og problemet er soleis heilt løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.