Gå til innhold
Arkivverket

[#50953] Theodore N(ilsson) Hoff, f. ''Christiania'' 1859/1863 - til Amerika kring 1885?


Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Frå Amerika får eg opplyst at:Theodore N. Hoff, son av Nils og Martha, skal vera fødd ''i Christiania'' (skal vel helst vera NÆR Christiania!?) 24.4.1863, men som fødselsår er òg i ulike amerkanske kjelder oppgjeve 1859 og 1860! Han skal ha utandra til Amerika i 1885(?) og døydde i Kenosha, WI 22.5.1921.Er det nokon som dreg kjensel på denne karen og kan hjelpa meg finna:* Nøyaktig dato og stad for fødsli hans?* Fulle namn på foreldri hans med yrkestittel og buatad og opphav?* Nøyaktig utvandringsår?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjerteleg takk til Berit og Grethe for kjempefine opplysningar. Ingen tvil om at dette er rett person! No står det berre att å finna opphavi til foreldri, men når ein veit kvar ein skal leita, er alt so mykje enklare...!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

I 1865-tellingen står det at den eldste datteren til Nils Larsen Hoff, Maren, er født på Gran. Tror dette må være dåpen hennes, for moren heter Ingeborg Mikkelsdatter – som vel er det samme som moren til Teodor, født 1857 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=7&filnamn=Dp05341842&gardpostnr=3104&personpostnr=24848&merk=24848#ovre>Lenke. Nils Larsen Hoff og Ingeborg Mikkelsdatter ble gift i Gran 23.10.1855 (se par nr. 40) LenkeDatteren Caroline ble døpt i Gran i 1859. Da står foreldrene som Nils Larsen Hoff Solberg og og Ingeborg Mikkelsdatter (no 112) Lenke.Her er dødsfallet til Ingeborg Mikkelsdatter, bosted: Bolken i Jevnaker (nr. 1 i 1865, kvinner) LenkeHer er Teodor Hoff i f.t. 1875 for Jevnaker – gårdsgutt på Kjørven Lenke. Og her er faren, Nils Larsen Hoff LenkeVed dåpen til Maren opplyses det at hun er resultat av farens 2. leiermål. Det første var med Birthe Steenhus af Jevnager. Her er Birthe eller Berthe på Steenhuus i 1865 med sin 15 år gamle sønn Lars Nilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Hjarteleg takk til Grethe for nye flotte innlegg som bidrar til ytterlegare å varma hjartet mitt! Det er litt vanskeleg å verta heilt klok på bustaden til denne huslyden; Nils Larsson Hoff ser ut til å ha ''farta'' ikring som innerst etter at kona døydde, men det problemet er tross alt det minste...Men no er det på tide å ta ein pause og nyta badelivet med 23 gradar i vatnet! Velkomen etter!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.