Gå til innhold
Arkivverket

[#50959] Anders Sylfæsten, 13 år i 1801, Heltne, Lyster, S&F


Gjest Hanne Heen
 Del

Recommended Posts

Gjest Hanne Heen

HeiEr det noen som vet hvor denne gutten ble av, og om han fikk noe familie?Jeg leter etter foreldrene til Ingeborg Andersdatter, født ca. 1813, fødested oppgitt som Heltne ved vielsen i 1843. I FT 1801 finner jeg bare en gård ved navn Heltne og regner med at jeg må til Sogn og Fjordane. Ved vielsen er farsnavnet hennes kun oppgitt som Anders, men det kan jo godt være han som er 13 år i 1801, han bli da ca. 26 år ved Ingeborgs fødsel. Skulle gjerna ha fått bekreftet om jeg er helt på ville veier, eller på rett vei. Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Her er du inne på ein spennande huslyd:Anders Sølfestson (1788-1825) var husmann på plassen Mordøla under garden Heltne i Luster. Han var gift med Gunnhild Johannesdotter frå plassen Nedreengi under Talle (1790-1873), men vigsli deira er ikkje innført i kyrkjeboki for Luster. Eg ser at eg i band II for Luster har skrive ''kring 1807'', men det skal truleg vera ''kring 1817''. Anders og Gunnhild fekk tre born i lag, Anna (1818), Christi (1823) og Susanna (1825), men Anders KAN godt ha hatt ei dotter ''frå før''. Eg har ikkje full versikt over dette her ved Middelhavet, men kanskje du kan fortelja meg KVAR Ingeborg gifte seg og litt om lagnaden hennar, so kanskje eg dreg ''kjensel'' på ho...?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

Hei Lars, Håper du koser deg i Frankrike og at været er bra. Vi er nettopp kommet hjem eter en flott uke i Paris. Var heldig med været og fikk sett mye.Ingeborg Andersdatter Heltne ble gift 30 september 1843 i Herøy på Sunnmøre med Ole Eriksen Ystenæs, han står oppført som født ca. 1819 i Borgund. Oles far er nevnt som Erik Olsen Ystenæs, men på Ingeborgs far er det bare skrevet Anders, men hun står oppført med fødested Heltne. Det er igrunnen alle opplysningene jeg har så langt om dem. Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Eg kan ikkje hugsa at eg har vore borti denne vigsli som du omtaler frå Herøy. Av dei tre kjende døtrene etter Anders Sølfestson utvandra Anna til Amerika, medan Christi gifte seg i Bergen med ein kar frå Strandebarm (før dei forsvinn!), og Susanna vart gift med ein kar frå Gildeskål og busette seg i Flakstad i Nordland.Me veit frå før at flyttingi frå Luster til Sunnmøre og Romsdalen i første delen av 1800-talet var enorm, og eg ser det som svært rimeleg at det må vera ein samanhang mellom Ingeborg og Luster, men, som sagt, eg treng litt meir tid, og andre kjelder, for å kunna seia noko meir sikkert...Jau, eg har det flott der eg er. Lufttemperaturen har dei siste dagane lege på 26-30 gradar, medan vasstemperaturen held seg på om lag 22-23 gradar. Og eg har sol frå nær klår himmel kvar dag. Kven kan klaga på det? Eg kombinerer forsking og symjing på fortreffeleg vis! Og det er jo ikkje stort å utsetja på det lokale kjøkenet heller...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne Heen

Takk skal du ha Lars. Det er ingenting som haster med dette, skal se om jeg finner noe innflyttingslister fra denne tiden og om hun kan dukke opp der.Mvh Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.