Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gaute Zøllner

[#50983] Kan noen tyde

Recommended Posts

Gjest Gaute Zøllner

Jeg har fått mye hjelp her.. Akershus Nes 1846-1858 side 270 nr 85 Hvilken dato står her og hva står før Lars Hansen? Når det vises til 'Lenke' i forbindelse med spørsmål/svar, hvordan gjøres det? Gaute

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Geir Tverå

Skal man dømme ut fra innførslene før og etter, må det være 28. eller 31. desember. Å fastslå datoen med sikkerhet, greier jeg imidlertid ikke.Når det gjelder permanent billedlenke eller sidelenke, får du dette fram på følgende vis: På den blå menylinjen ovenfor kirkeboksiden kan du velge 'billedinformasjon' - øverst eller nederst. Du kan da kopiere bare lenken, eller all informasjon om du vil, og lime det inn i f.eks. et innlegg her:Kildeinformasjon: Akershus fylke, Nes, Ministerialbok nr. I 7 (1846-1858), Ekteviede 1855, side 270. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=534&idx_id=534&uid=ny&idx_side=-265>Lenke Permanent bildelenke:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gaute Zøllner

Takk Geir, jeg tyder det til 28. desbr. hilsen Gaute

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Og foran Lars Hansen står det 'Ungk.' (ungkar).Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gaute Zøllner

Takk for alle svar, Gaute

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.