Gå til innhold
Arkivverket

[#51019] qui peut m'aider N°4


Gjest Myfan Arnal Lorentzen
 Del

Recommended Posts

Gjest Myfan Arnal Lorentzen

Je recherche ELEONORE ELISABETH .....épouse LORENTZEN peut-être née Lorentzen'sDATE DE NAISSANCE et DATE DE MARIAGEElle est décédée le 15/03/1768 à 66 ans à Sonderborg (j'ai l'acte de décès) Je pense qu'elle est née à Haderslev(Hadersleben)ou à Sonderborg . J'ai consulté TOUS les regitres consultables sans rien trouvé . Elle n'a eu qu'un seul enfant Lorentz Lorentzen devenu plus tard Lorentz Lehnert (lennert ou linnert) décédé à Halden chez un de ses fils ( voir doc.' qui peut m'aider n°1')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eide

Traduction - oversettelse:Jeg søker ELEONORE ELISABETH - ikke helt klart hva Myfan mener i det følgende, tolker det slik: -gifter seg med Lorentzen, kanskje født Lorentzen.Død 15/3 1768 i Sønderborg 66 år gammel (jeg har dødsattesten) Jeg tror at hun er født i Haderslev i Sønderborg. Myfan har søkt i alle søkbare register uten å finne noe.Eleonore Elisabeth hadde bare ett barn, Lorentz Lorentzen, navnet ble senere Lorentz Lehnert/Lennert/ Linnert. Han døde i Halden hos en av sine sønner - se tidligere innlegg 'qui peut m'aider' - Lenke -Håper noen kan hjelpe Myfan!IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Det er riktig det, Inger, 'épouse Lorentzen' vil si at hun ble gift Lorentzen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.