Gå til innhold
Arkivverket

[#51022] Lars Madsen, Batalden, Florø


Gjest Per Sørdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Sørdal

Lars Madsen fikk en sønn med Karen Anna Elisabet Hansen, Hamarøy. Sønn Einar Eliseus Larsen f 23.04.1897 Hamarøy. Hvem var Lars foreldre, hvor kom han fra og hvor ble det av han?Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexandra M. Ringnes

Hei, regner med at du leter etter han her:Lenkejeg finner han i FT 1900 på Sørdal i Hamarøy i Nordland.kan dette være faren i FT 1900?: Storsteinvik på Måsøy i Finnmark: Lars Madsen ug Fisker, f. 1871 i Florø NB.Håper dette kan være til hjelp, jeg ville ha prøvd å se etter han som døpt/konfirmert i Kinn/Florø i Sogn og Fjordane, samt som inn/utflyttet i Kinn/Florø, Hamarøy og Måsøy. Lykke til! hilsen Alexandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Hillersøy

Hei Per!Batalden er mitt kjerneområde, og eg held på å skrive ei slektssoge for garden (den låg under Kinn pr.gj). Eg er akkurat no på flyttefot, og pc'en er difor ikkje oppe og går ennå. No er eg på jobb, men dersom du vil, kan du ringe meg etter kl 14 i morgon på 55 24 23 43, så kan eg gi deg svar på spm. om Lars Madsen.Ellers finn du svar i dei skanna kyrkjebøkene!Helsing Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Alexandra og Torbjørn. Takk for hjelpen så langt. Dere er nok på rett spor. For oss har Lars Madsen vært en gåte, og en godt bevart hemmelighet. Torbjørn, jeg skal kontakte deg på telefon. Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.