Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Atle Brandsar

[#51031] VÅGÅ - Hans Olsson og Torø Imbertsdotter Stokstadnesset

Recommended Posts

Gjest Atle Brandsar

Hei!Eg treng hjelp med denne familien her også...:Hans Olsson (frå kvar?), f. kring 1760 (korrekt dato og år?), d. 6.10.1842; skifte etter han 11.2.1858. Gift 20.10.1796 (då enkjemann), med: Torø Imbertsdotter (frå kvar?), f. kring 1774 (korrekt dato og år?), d. 31.10.1861.(Kan den Torø som vart fødd 14.4.1777 med dei ugifte foreldra Imbert Pederson og Torø Syversdotter vere den rette? Fadrar frå Hagen, Bergum og Kleiven)Hans gift fyrste gongen(?) 5.7.1790 med Synne Bersveinsdotter (frå kvar?), f. __.__.____, d. ein gong mellom 1790 og 1796.Born: (ved skiftet etter Hans arvar fire levande born, og borna til ein avliden son) 1. Ola, f. __.__.____, d. før 1858. - gift med Birte Larsdotter (frå kvar?), f. __.__.____, d. etter 1858. Får barn medan han var gift, med ei gift kone: Maria Olsdotter Sundeeie, bornet: Johannes Olsson, f. 1848. Då sonen Knut vart fødd i 1811, Ola nemnd gift – og ein av fadrane var Imbrigt Aasen – skyldfolk til mora til Ola? 1851 får Ola og Maria nok ein gong ein son utanom ekteskap: Ola Olsson, f. 1851.2. Ingrid, dpt. 5.11.1797. Sjå ____________.3. Anne, f. __.__.____, d. __.__.____. Gift ?gong i 1833 med Peder Tjøstolvsson Kleppe, f. 1783, d. 1859. Fleire born, dei fleste kom til USA. (Ei Anne Hansdotter Næset kom til i 1811, denne?)Er det korrekt om ein oppramsar dei i skiftet slik? Det skulle vere fire levande, og borna til ein avliden son som ervde...:1. Ola, avliden og let etter seg enkja Birte.2. Hans, avliden og let etter seg borna. (1. Jon, 2. Anne - gift med Tor Brattlandseie, 3. Torø.)3. Johannes, fråverande.4. Ingrid, gift med Ola Storøygarden.5. Anne, gift med Peder Stokstad. Hadde vorte veldig glad om nokon kunne hjelpe meg her - eg er blank på Vågå-slekt! På førehand; takk!Atle Brandsar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.