Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Steinar Olsen

[#51044] Hans Walberg Trondenes, Oslo, til USA?

Recommended Posts

Gjest Steinar Olsen

Heifølgende person ble etter det jeg har fått opplyst blitt gift i OsloHer er han i 1900 ft LenkeHans kone het Anne Ludvigsdtr og de skal ha blitt gift i Oslo.Jeg er desverre ikke så godt kjent i Oslo at jeg vet hvilken kirkebok jeg skal søke i.Jeg vet heller ikke hvor hans kone var fra.Han skal ha død som soldat og være begravd på Arlington kirkegård under 1. verdenskrig. Dette er noe hans nevø fortalte og han var ikke helt sikker på den opplysningen. Hans tok ikke kontakt med familien etter at han flyttet.Fult navn på han erHans Hagbart Lauritsen Walberg f. 28/9-1877 Klatran i Sørvik, Harstad, dpt 4/11-1877 Trondenes.Foreldre var Laurits Mikal Klausen og pike Oline Marie Henriksdtr.Steinar Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

heikjempebra regna ikke med svar så snart, skal sjekke dette litt senere i kveld. Angående Dybvad finnes det slektsbok på den slekten? Regner med at de fleste med det navnet er i slekt, siden det er forholdsvis sjelden.De hadde ikke barn før de for siden de var bare 2 ifølge listen du fant. Men å finne ut om de hadde barn er vel ikke lett.Steinar Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Steinar Olsen

heiHvilken kirkebok hører den gaten Anna og hennes mor under, moren er født på Bekkelaget men det som er skannet er fra 1900 tallet hvilken kirkebok dekte Bekkelaget i 1862Steinar Olsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive