Gå til innhold
Arkivverket

[#51046] Til U S A september 1926


Gjest Lei Skjerve
 Del

Recommended Posts

Gjest Lei Skjerve

Det er Sissy som etterlyser informasjon om sin 'Bestamor' Ester C. Larsen g m Alex Ellefsen.Hennes far er 76 år gml. Great onkels navn Sigurd og Lars. Tanter Alfhild og Ragnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sigurd Ostrem

Hei,Dette er kjente navn. Alex er min tipps bror og jeg vet endel om familien hans, bl.a. fra en Sonja Foster i USA, kanskje det er hun som også kaller seg Sissy? Mistet kontakten med Sonja for et par år siden.Hilsen Sigurd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Skjerve

Jeg har fått forespørselen ved Ancestry og takker for dit innspill. Kunde du gi meg din e-post-adresse, så videresender jeg forespørselen til deg for videre kontakt. Jeg er glad for at det ble en løsningHilsen Leiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiv Skjerve

Jeg har fått forespørselen ved Ancestry og takker for dit innspill. Kunde du gi meg din e-post-adresse, så videresender jeg forespørselen til deg for videre kontakt. Jeg er glad for at det ble en løsningHilsen Leiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.