Gå til innhold
Arkivverket

[#51047] VÅGÅ - Syver Olsson og Eli Hansdotter Nystugu


Gjest Atle Brandsar
 Del

Recommended Posts

Gjest Atle Brandsar

Hei!Eg treng hjelp med denne huslyden:Syver Olsson (frå kvar?), f. kring 1765, gravlagd februar 1799. Gift (kva år?) med; Eli Hansdotter (frå kvar?), f. __.__.____, d. 10.1.1818. Eli giftar seg oppatt 30.12.1803 med Hans Kristenson (frå kvar, kva tid fødd?).Borna til Syver og Eli: 1. Ola, f. kring 1790 (finst ikkje i dåpsregisteret i Vågå) - nokon som veit meir om han? 2. Hans, døypt 26.1.1794, kom til Langøygarden - min tipp-tipp-tipp. 3. Syver, døypt 8.9.1799. Gift 1820 med Mari Larsdotter, frå ein plass under Øy i Vågå (namn på plass? fødd? død?). Husmannsfolk på Øyen i 1865: Lenke.Nokon som har supplerande kjelder/opplysingar? Fekk Eli og Hans born? Kvar budde dei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Tusen takk for hjelpa, Berit - eg gløymer alltid å søkje på FS! Finst ikkje vigselen til Hans og Eli der, då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Vielsen mellom Hans og Eli finnes også på FS, men det er ingen oppklarende opplysninger der. Hans Christensen viet 30/12 1803 Vågå med Elie Hansdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Frå kyrkjeboka for Vågå under kyrkjeåret 1804: Den 30te Dec. copuleret Hans Xtensen og Enke Elie Hansd. C: Tore Xtensen og Xten Kiøbanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aud Sandbu

Det er ikkje eigne trulovingslister i kyrkjebøkene for Vågå. Som regel er datoen for trulovinga oppført ved giftarmålet, men i dette tilfellet står det ikkje noko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atle Brandsar

Okai, nei - då må ein (det får eg gjere sjølv når eg får tid) tråle gjennom dåpslistene for Vågå etter 1804 (kanskje litt før, og...)Takk for hjelpa nok ein gong, Aud! Du æ ræt' omisteleg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.