Gå til innhold
Arkivverket

[#51078] Kristian Olsen og Gunda M. Sigurdsen


Gjest John Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest John Johansen

Håper på hjelp til å finne Kristian Olsen. Er født 19/3.1883, visstnok i Skien. Ble gift med Gunda Sigurdsen (må ha vært 1907-1910) fra Gjerpen. Han står oppført som født i Skien i kirkebok over dødsfall, men jeg kan ikke finne han. Skulle gjerne visst når de giftet seg, da letingen stopper opp her. Vet ingenting om hans foreldre. m.v.h John Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John Johansen

Kristian Olsen døde 7/4-1925 i Skien, Gunda Marie døde 24/12-1965 i Skien. Det var 6 barn i ekteskapet, og den eldste - Elisabeth er født 22/2-1910. I kirkeboken for henne står hun oppført som 'egte', og det tyder jo på at foreldrene var gift da.Problemet mitt er egentlig Kristian som dukker opp 'fra intet'. Fødselsdatoen hans står på gravstedet, og kirkeboken over døde. Ellers vet jeh ingenting om han, og det er desverre ingen av etterkommerene som har noen opplysninger å komme med. Gunda har jeg mye rundt. m.v.h. John Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.