Gå til innhold
Arkivverket

[#51112] Sverre Eugen Andresen


Gjest Jan H. Haakerud
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan H. Haakerud

Hei.Er det noen som kan hjelpe meg med å finne fødselsdato og sted for Sverre. Han er født i Kristiania. Han kommer opp i FT 1900 som født i 1890. Men trolig kan det være 1891.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Er det denne Sverre Eugen Andersen du mener?LenkeSkal se om jeg finner hvilken menighet de hørte til ved barndåpene , Adressen står jo på folketellingen, så det burde være mulig å finne ut av.Mvh, Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Dessverre vet jeg ikke hva kryssene bak navnene betyr. Håper noen andre her kan hjelpe deg med dette.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Mulig du kan få hjelp i Oslo Byarkiv, med adressebøker , siden du har adressen i 1900. Om du finner hvor familien bodde i 1890-91, så kan du også finne hvilken menighet de tilhørte.LenkeHer er en oversikt fra riksarkivet over menigheter og kirkebøker.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Egil Sundelius

Hei....Sverre Eugen Andres ( mener ) han er reg. som Sverre Eugen , søn av Martin Andres.Så navne kunne også vert Sverre Eugen Martinsen.... (tenker jeg). .Hilsen Egil S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.