Gå til innhold
Arkivverket

[#51113] Brita Arnesdtr, Stueflat i Hafslo, f20.12.1884. Foreldre og bakgrunnen hennes.


Gjest Roald Sjursen
 Del

Recommended Posts

Gjest Roald Sjursen

Brita ble i 1911 gift med Salamon Nilsson fra Dolvik i Fana og de bodde på Arnatveit Indre Arna. Brita dødde i 11.09.1948.Er det noen som kjenner til Britas foreldre og besteforeldre? Har søkt i FT 1900 og kirkebøker, men finner ingentingMvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane (Luster kommune)

Heisan, denne huslyden vil verta omskriven under gnr. 147 Tang i Hafslo (Luster) bygdebok, og eg manglar framleis ein del detaljar om Salomon og dei fem borni deira med ektemakar. Kanskje me kunne utveksla litt opplysningar, om ikkje anna når eg kjem heim att..?Med venleg helsing,Lars E. Øyane - lars.e.oyane@sdsl.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Roald Sjursen

Er det noen som kjenner til hvor og når foreldrene til Brita Arnesdtr, Arne Jensen Stuefladt og Marta Olsdatter, dødde og er begravet?Siste bopel jeg kjenner til er Haugene i Hammers LenkeMvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk, Roald, for direkte melding. Eg tek kontakt når eg kjem heimatt...Elles kan eg kort nemna at Arne og Martha ikkje budde lange stundi på Bergenkanten før dei kom attende og busette seg på plassen Flugen under Tang i Hafslo. Der døydde Arne 30.12.1939, medan Martha døydde same staden 27.4.1941.Med varm sommarhelsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Tusen takk Lars.Holder på med anene til en fetter av meg. Oldebarn av Arne og Martha. Skal i 50 års lag til han og bruker dette som del av presang. Har lite om desse av nyere dato, da jeg ikke finner de etter Ft 1900 i Åsane.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.