Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Truls Olsen

[#51125] Mari Andersdatter f. 1816 på Skustad i Lier

Recommended Posts

Gjest Truls Olsen

Forsøker å finne anene til min tipp-tipp oldemor Mari Andersdatter f. 1816 fra gården Skustad, Lier, gift med Martin Christoffersen f. 1828 fra gården Solberg, Lier. Disse giftet seg i 1856, og bosatte seg på Justad. Hun døde i 1859, da bosatt på Sjåstadeie. Er også interessert i opplysninger om anene til Martin Christoffersen, hvis noen kan hjelpe meg med dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Vielsen 30.12.1856 (nr. 50) Lenke viser at fedrene til brudeparet het henholdsvis Christopher Larsen og Anders Hansen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Lurer på om dette er dåpen til Martin i Lier i 1829 (nr. 130) Lenke. Foreldrene Christopher Larsen og Maren Olsdatter ser ut til å bo på vestre Solbergeie.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Bygdebok for Lier ligger digitalisert. Her kan du lese gårds og slektshistorie fra de gårdene du nevner: LenkeMvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Grethe Flood

Dette kan være vielsen til Martins foreldre, 2. mars 1819 i Lier (nr. 5) Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her har du vel da dåp til Marie Andersdatter f. 1816? LenkeDa finner du sikkert flere opplysninger i digitale kirkebøker.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her fant jeg også Mari Andersdatter Skustads dåp i kirkeboka for Lier, Dåp nr 46 2. side . Bør nok klikke på forstørrelsesikon for å lese .Lenkemvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Truls Olsen

Takk Grethe og Gunn. Det var til stor hjelp.mvh Truls

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive