Gå til innhold
Arkivverket

[#51125] Mari Andersdatter f. 1816 på Skustad i Lier


Gjest Truls Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Truls Olsen

Forsøker å finne anene til min tipp-tipp oldemor Mari Andersdatter f. 1816 fra gården Skustad, Lier, gift med Martin Christoffersen f. 1828 fra gården Solberg, Lier. Disse giftet seg i 1856, og bosatte seg på Justad. Hun døde i 1859, da bosatt på Sjåstadeie. Er også interessert i opplysninger om anene til Martin Christoffersen, hvis noen kan hjelpe meg med dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Lurer på om dette er dåpen til Martin i Lier i 1829 (nr. 130) Lenke. Foreldrene Christopher Larsen og Maren Olsdatter ser ut til å bo på vestre Solbergeie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her har du vel da dåp til Marie Andersdatter f. 1816? LenkeDa finner du sikkert flere opplysninger i digitale kirkebøker.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Her fant jeg også Mari Andersdatter Skustads dåp i kirkeboka for Lier, Dåp nr 46 2. side . Bør nok klikke på forstørrelsesikon for å lese .Lenkemvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.