Gå til innhold
Arkivverket

[#51127] Karoline Larsen


Gjest Linda Antonsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Linda Antonsen

Hei. Er det noen som kan hjelpe meg å finne Karoline Larsen f: 09.10.1876.Bakkejord, Kvaløy. Hun er datter av Lars Anderas Karesiusen f: 22.03.1847 Kattfjord, Kvaløy og Karen Jendine Karoliusdatter f: 23.08.1853 Bakkejord, Kvaløy.Karoline Larsen fikk en datter Eivine Charlotte f: 19.05.1896 i Tronsø. Jeg har lett og lett men kan ikke finne noe informasjon om Karoline Larsen , kan noen hjelpe meg???Hilsen Linda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er det en familie i Tromsø i 1900 som jeg lurer litt på… [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=69&filnamn=f01902&gardpostnr=529&personpostnr=5849&merk=5849#ovre>LenkeHer er dåpen til eldste sønnen Johannes Kristian. Det er bare mor som står oppført, og hun heter Karoline Larsen, 1876. Fars fødselsår er nevnt, men faren selv er ikke innført i kirkeboka! Det står til og med at gutten er ektefødt. (nr. 6) LenkeDen neste sønnen heter Leif Karenus. Han ble døpt i Tromsø i 25.11.1900 og moren hans heter Karoline Jacobsen, f. Larsen. Blant fadderne er Lars Karenus og hustru Karen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda Antonsen

Tusen takk for hjelpen. det er nok foreldrene til Karoline som er oppført som faddere til Leif Karenus :-)Igjen takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.