Gå til innhold
Arkivverket

[#51163] Ingebrecht Michelsen


Gjest Mette Gjerdingen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mette Gjerdingen

Michel ble født i 1806 og døpt 26/05 1806 i Næss kirke,hans foreldre er Ingebrecht Michelsen og Anne Pedersdatter.De var i flg. dåpsregisteret bosatt på Tetterudejet Jeg lurer på om det er noen som har mulighet til å hjelpe meg å finne ut når disse ble født. Michel var gift med Anne Andersdatter,er det noen som kanskje kan hjelpe meg med henne også,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Faddernes navn gir ingen signaler om at det er slektninger av barnet/foreldrene [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=3&filnamn=Dp05341804&gardpostnr=231&personpostnr=1839&merk=1839#ovre>Lenke. Finner heller ikke flere barn av dette paret i årene før eller etter.Kan dette være Mikkel i 1865 – bortleid av fattigkassa? Han står som gift i folketellingen LenkeDette er vel barn av din Mikkel: Oline, uekte datter, 1828 Lenke, sønnen Engebrecht, 1834, i ekteskapet med Anne Andersdatter, Lenke og to barn til med Anne: Anders, 1836 Lenke og Brede, 1840

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette Gjerdingen

Heisan Grethe....det stemmer at dette er min Mikkel du har funnet,og jeg finner heller ikke noen barn hverken før eller etter. Jeg finner heller ikke ut når Mikkel sin far og mor er født.....noen flere som kan hjelpe meg i min søken om dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.