Gå til innhold
Arkivverket

[#51168] Etterkommere til Britta Maja Jacobsdatter og Johan Albert Johansen, Borg i ØF


Gjest Bjørg Brynildsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørg Brynildsen

Søker etterkommere etter Britta Maja Jacobsdatter f. 11.3.1853 og Johan Albert Johansen f. 4.6.1855. Begge født i Sverige. De giftet seg 1.8.1880 i Borge og fikk barna August Wilhelm, Karl Johan, Adolfine Cornelia Elise, Albertine Marie, Johan Viktor, Karl August, Hulda Charlotte, Iscar Hjalmar, Kajus Enok Valdemar og Henry Arthur. I 1900 var familien bosatt på Visurhugen i Borge. Britta Maja er søster til min tippoldemor, og hvis noen kan hjelpe meg litt på vei er det fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Hanssen

Hei!Ikke så mange etterkommere jeg kan hjelpe med, men jeg har funnet vielsen Adolfine Cornelia Elise nr 24 [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=4115&idx_id=4115&uid=ny&idx_side=-174>LenkeI samme KB fant jeg at de fikk en datter LenkeHvis du ikke allerede har den, er Adolfine's dåp her nr 18 Lenke og konfirmasjon her nr 32 LenkeForøvrig har jeg funnet at Johan og Britta i 1881 fikk tvillinger som dessverre døde LenkeJeg ser at Johan i 1894 meldte seg ut av statskirken LenkeVidere fant jeg en anmerkn. ved dåpen til Britta og Johan's sønn Oscar's nr 54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørg Brynildsen

Takk, Solveig. Kanskje får jeg prøve meg på telefonkatalogen! Det var en nyttig kommentar. Hilsen Bjørg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.