Gå til innhold
Arkivverket

[#51170] S&F: Mons Sjursen Hatlem og Ingeborg Ellevsdtr. Ytrefjord (Hyllestad/Askvoll)


Gjest Gisle Hersvik
 Del

Recommended Posts

  • 2 uker senere...
Gjest Birger Forsmo

Er det heilt til høyre og øverst? For meg ser det ut som noe med Li-sjøen. Men det var ikke godt å lese.Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Fleire av fadrane har same gardsnamnet. For meg ser det ut til at det står Axsol,men det er ikkje nokon gard i Hyllestad. Dersom du har bygdeboka tilgjengeleg, kunne du slått opp der og funne ut kva gard desse fadrane budde på.Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for innspel Birger og Alf,Akse (tidl. trur eg det vart skreve Axsoff) og Sæsol er undersøkt (ingen Ingeborg Ellevsdtr. nemnd der), elles fann eg ingen andre gardsnamn som passa godt...MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Kan det være Ingeborg som dør her i 1818? I følge dette var hun født i 1757, men av erfaring kan det ofte vise seg at det er avvik på flere år i slike sammenhenger.Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Rune,Det er rett Ingeborg du har funne død i 1818 og som det også finnes skifte etter.Askvoll BB skriv at ho var frå Sørefjorden (Hyllestad). Men finn ho ikkje i Hyllestad BB under Sørefjorden. Ei Synnøve Eilifsdtr. f. Sørefjorden reiste med fam. til Herland, men ho var f. ca. 1830. (d. 1812, 81 år gml.). Far hennar d. i 1751 så han er nok ikkje far til Ingeborg.MVH Gisle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Fld. til Mons:Sjur Monsson Åse og Inger Guttormsdtr. Sjøtun frå Arnafjord og Vik! Dei budde på Ytre Hatlem i Hyllestad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Strand

Ingeborg Ellevsdtr. Ytre Fiorden er konfirmert i Hyllestad kyrkje 1777, i følgje skanna kyrkjebok. Året før døyr Ellev Ytrefjords kone 44 år gammal. Men presten i Askvoll har ikkje skrive namnet hennar...Alf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gisle Hersvik

Takk for observasjon Alf,Kan vi då konkludere med at Ingeborg eg leiter etter var dotter av Eilif Nilsson og kona hans (som d. 1776)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.