Gå til innhold
Arkivverket

[#51227] Bereth Pedersdatter Farstad orfedre


Gjest Geir Kåre Sandnes
 Del

Recommended Posts

  • 1 måned senere...
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kjelaug, som i dag har gjort meg merksam på dette tema. Som bokskrivar for Luster kommune (inkl. Hafslo) har eg interese av denne ætti til Geir Kåre.Det ser ut som om Kjellaug har skrive godt ut om forfedrane i indre Sogn, men eg vil gjerne gå attende til utgangspunktet og referer frå manuskriptet mitt for husmannsplassen Halseteigen under gnr. 137 Kvam nedre i Hafslo:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Britha, kjend som Berit Pedersdotter, d.y., f. i Hafslo 5.9.1841, flytte òg til Bud med foreldri i 1845 og d. som husmannskone på Hustadkammen i Bud 13.4.1902. Ho gifte seg første gongen i Fræna 15.11.1863 med Andreas Danielson, f. på Løsetsneset under Løset i Fræna 1.8.1834. Andreas og Berit fekk ta over ein del av heimeplassen hennar på Hustadkammen under Hustad i Bud. Men Andreas d.¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hans?)og 20.11.1876 gifte Berit seg att i Bud med Ole Angrimson, f. på Ugelstad i Kvernes 18.7.1847. Han d.¤¤¤¤¤ (dato og stad for dødsfallet hans? - e. 1903)Berit og Ole vart buande som plassfolk på Hustadkammen under Hustad i Bud. Berit fekk i alt¤¤¤¤¤ (samla tal på søner og døtrer fødde av Berit d.y.? – inkl.:* Ingeborg Dorthea, f. Fræna 20.12.1863* Peder Oluf, f. Bud 20.2.1866* Oluf Edvard, f. Bud 17.5.1868* Andreas (andre ekteskap)* ei dotter (andre ekteskap)~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Som du ser, er eg i første rekke interessert i dødsfalli til dei to ektemakane til Berit og opplysningar om talet på born i dei to ekteskapi. Sit du, Geir Kåre, eller andre brukarar inne med svari på desse spørsmåli?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Endre Holten

Sjå kyrkjebok for Bud nr.566A07 - 1869-1881, døde side 207: Pladsmand Andreas Danielsen Hustad 42 aar (! feil, skal vel være 37) død av børnekopper 29. juli 1871, begravet 26. november. - endre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kåre Sandnes

Hei Endre HoltenVet du mere om denne slekta er eg veldig takknemmeleg om du kan gi meg mere opplysninger og kan da kontaktes på slekter@start.no da eg ikke finner mere pr dags dato Takker for hjelpen alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid Sæterbø

Ole og Berit hadde en sønn,Iver Andreas f.5.5.1875,han døde 23.1.1878.Olianna som ble født 20.5.1877,hun døde 25.2.1878.Men det ble født en datter 30.1.1879 som også ble hetende Olianna.Henne finner jeg i folketellingen for 1900 der hun bor sammen med sine foreldre.Men der er fødselsåret oppgitt til 1877?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.