Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Stein N. Wisted

[#51263] Hjelp til å tyde kirkebok for Lom 1790

Recommended Posts

Gjest Stein N. Wisted

Klarer noen å tyde navnet på barnefaren ved dåpen øverst på høyre sideLenkePoul ...... EnersvoldHilsen Stein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfinn Kjelland

Får meldinga:Error common_0104b: Couldn't fetch short source information! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1Denne feilen skyldes normalt at det har gått mer en 30 minutter siden bytte eller oppdatering av siden. Da slettes utvalget ditt som gir deg tilgang til visning. Prøv derfor å lage utvalget ditt på nytt. Feilen kan også skyldes ekstrem serverbelastning, i så fall vent litt og prøv på nytt.---Prøv å legge permanent sidelenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

... eller ihvertfall si hvilken side det gjelder!Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Stein N. Wisted

Hei,jeg hadde glemt å lage permanent bildelenkeLenkeHilsen Stein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Ingen Poul her såvidt jeg kan se?Her står 'Embreth Rasmusen Enersvold og Ronnoug Erichsd. Enersvolds uægte Pigeb. Nom. Ragnhild...'Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Arnfinn Kjelland

Transkribert av bygdebokforfattar Jon Kolden til Engebret Rasmusen. Identifisert i Bygdabok for Lom (http://tilsett.hivolda.no/ak/Bbok_Lom/Bbok_Lom.htm) bd. 1 (utg. 2000) s. 201 til å vera frå Midtre Odde, same band s. 183, født 1764.Dottera Ragnhild står utan fleire opplysningar i bygdeboka. Veit du kvar det vart av ho?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Stein N. Wisted

Hei, takk for svar.Jeg syntes det sto noe slikt som Enrullered Poul ......sen, men det var nok feil. Da var det også feil Ragnild, så jeg vet ikke hvor hun ble av.Hilsen Stein

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive