Gå til innhold
Arkivverket

[#51263] Hjelp til å tyde kirkebok for Lom 1790


Gjest Stein N. Wisted
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Kjelland

Får meldinga:Error common_0104b: Couldn't fetch short source information! MySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near '' at line 1Denne feilen skyldes normalt at det har gått mer en 30 minutter siden bytte eller oppdatering av siden. Da slettes utvalget ditt som gir deg tilgang til visning. Prøv derfor å lage utvalget ditt på nytt. Feilen kan også skyldes ekstrem serverbelastning, i så fall vent litt og prøv på nytt.---Prøv å legge permanent sidelenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else B. Rustad

Ingen Poul her såvidt jeg kan se?Her står 'Embreth Rasmusen Enersvold og Ronnoug Erichsd. Enersvolds uægte Pigeb. Nom. Ragnhild...'Mvh Else B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stein N. Wisted

Hei, takk for svar.Jeg syntes det sto noe slikt som Enrullered Poul ......sen, men det var nok feil. Da var det også feil Ragnild, så jeg vet ikke hvor hun ble av.Hilsen Stein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.