Gå til innhold
Arkivverket

[#51284] Skifte i Indre Sogn


Gjest Kjellaug Robberstad Petit
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Sølfest Olsen Dvergedahlen Sogndal 707 7b 1762-1768. Datert 19. - 21. mars 1765. Enke Anna Christensdatter og barna Erik, myndig, Ole, 20, Christen, 17, Sølfest, 10, Peder, 8, Øllegaard, 15 og Synneve, 5 år.Ole Sølfestsen Dvergedahl Sogndal 474, Dato 19. februar 1801. enke Berte Pedersdatter og barn Peder, 26, Sølfest, 16, Niels, 12, Kristi, 31, Anna, 25 og Øllegaard, 18.Berthe Pedersdtr Dvergedahlen Sogndal 547 12b 1809-1813. Dato 5. nov. 1811, barn Peder Olsen Dvergedal, Sølfest, 26, Niels, 22, Kristie, 40, Anna, 34, og Øllegaard, g.m. Peder Pedersen Bergum i Luster.Sølfest Olsen Dvergedahlen Sogndal 719b 12b 1809-1813. Dato 8. oktober 1813. Avdøde var ungkar, og ble arvet av søsken: Peder Olsen Dvergedal, Niels, 24, Kristie, 42, Anna, 37, i Luster hos søsteren, og Øllegaard, g.m. Peder Pedersen Bergum i Luster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Bonsoir Kjellaug,Denne ætti har sterk tilknytting til Luster og er velkjend for meg. Er du på leiting etter noko særskilt?Avec des voeux remplis de soleil du Côte d'Azur,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Bonjour Lars fra kalde regnfulle Norge!!! nei, det var bare en jeg hjalp her. Ville bare sjekke at det virkelig var de jeg hadde funnet og slik ser det ut.Skal se siden om jeg finner lenken igjen til den posten.mvh Kjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Håper du ser dette Lars-:)Endelig fant jeg tilbake til temaet hvor disse personene er av interesse: LenkeVet ikke hvorvidt Geir Kåre Sandnes trenger mer hjelp.CordialementKjellaug

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.