Gå til innhold
Arkivverket

[#51308] 'Svarteboka' anno 1925


Gjest Astrid K. Natvig
 Del

Recommended Posts

Gjest Astrid K. Natvig

Ifølge opplysninger, skrev dr. jurist Østberg 'Svarteboka', som ble utgitt på Steenske Forlag i 1925. Den skal bl.a. innholde opplysninger om finnekona Kirsti Hendrichsdatter Buraas, og selv om jeg har lest endel om henne, skulle jeg gjerne slått kloa i denne boka, men søk på nettet til tross, finner jeg ingen opplysninger. Kan noen hjelpe meg? Jeg tror Østberg er fra Buskerud (Modum??), men alle tips er velkomne,vennlig hilsen Astrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Are S. Gustavsen

Jeg regner med at det er denne du er på jakt etter (fra ASK bybsys):Tittel: Svartboka / ved Kristian Østberg Forfatter: Østberg, Kristian 1867-1942Årstall: [1925?] Trykt: Oslo : Steenske forl. Sidetall: 142 s. Emner: SvartbøkerTittel: Svartboka / ved Kristian Østberg Forfatter: Cyprianus fra Antiokhia Østberg, Kristian 1867-1942Årstall: [1925] Trykt: Oslo : Sidetall: 142 s. mvh Are

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.