Gå til innhold
Arkivverket

[#51362] Ole Andreas Mortenson Heimset


Gjest Randi Marie Ommedal
 Del

Recommended Posts

Gjest Randi Marie Ommedal

Hei! Eg har holdt på å leite etter ein slektning eg ikkje veit kvar vart av. Han heiter Ole Andreas Mortenson Heimset, født 21 april 1853, og gjekk på Amtskule på Veriede i 1877, (har funne ei minnebok frå det). Sida kan eg ikkje finne att han er verken flytta, gift eller gravlagt i distriktet her. Kan noko hjelpe meg med opplysningar om han eller kvar eg skal leite. Randi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg har sjekket i Folketellingene,emigrantprotokoller og Ellis Island uten å finne ham.Kanskje døde han i Gloppen? Hvor mye står det i Bygdeboken for Gloppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Broren Arne har ein son Ole Andreas i 1890 - Ole etter bestefar, men Andreas etter avdød onkel - kanskje? Han er i alle fall neppe busett i Gloppen eller nærområdet på denne tida sidan han ikkje er fadder på nokon av broren sine born.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Randi Marie Ommedal

Statsarkivet fann ikkje dødsmelding etter mora. I skifte etter faren står det ikkje namn på born, berre 'Myndige og fraværende Børn', fraværende; kan det være døde? I følge Statsarkivet er han ikkje begravd i Sogn og Fj., ikkje i folketellinga i 1900, og ikkje som emigrant frå Bergen. Sjølv har eg ikkje funne han i nokre av kyrkjebøkene eller andre databaser eg har leita i på internett. Att broren har kalla oppigjen sin son nr 2 tyder ikkje på att der er hendt han noko som ikkje skal snakkast om. Men ingen av dei gamle rundt her kan hugse han har vøre men. Kvar kan eg fortsett. Kva skjedde om han forsvant på sjø/vatn, omkom i ulykker utan at det vart funne lik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.