Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Gaute Zøllner

[#51380] Frantz Oskar

Recommended Posts

Gjest Gaute Zøllner

Frantz Oskar Anderson(Andersen) f 15.7.1878 Oslo Gift med Zacharine Johannessen f 20.5.1873. Jeg finner ikke når de giftet seg. Zacharine hadde en syskole i Trondheim har jeg hørt, men finner ikke noe der. De var stadig på farten, barn Levi f i Horten, Judit f i Bergen, Noomi f i Oslo! hilsen Gaute

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Her er han ugift i Folketellingen for Oslo 1900: Lenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gaute Zøllner

Takk Jan Frode. 1. barn Levi er f 30.7.1907, så giftemålet må være mellom 1900-1907

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Else B. Rustad

Eliminasjonsmetoden: De er ikke viet i Trefoldighet i 1900-1902, og ikke i Lyngen i 1900-1905 (Fredensborgvn. 25 hørte til Tefoldighet menighet, og hun bodde som ugift i Lyngseidet ved FT 1900) Mvh Else B.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gaute Zøllner

Hei Else B. Jeg har set der du nevner. F.O. var adventist, så kanskje de ikke giftet seg i kirken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Jan Frode Johansen

Muligens byfogde.Kanskje oppført under dissentere.Prøv å finne aktuelle adresser i gamle adressebøker evt.Oslo.Ring Biblioteket der å hør om de kan sjekke i adressebok

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gaute Zøllner

Takk, skal prøve det. Har sjekket mye rundt på han, vanskelig person!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.