Gå til innhold
Arkivverket

[#51420] Familien Maria Bruland (1886 - ) og Lars Lund (1887 - )


Gjest Hallvard A. Vie
 Del

Recommended Posts

Gjest Hallvard A. Vie

Jeg søker informasjon om min grandtante Marie Andreasdatter Bruland (1886 - ) og hennes mann Lars Martin Larssen Lund (1887 - ) som kom fra gården Lund i Fana. De var bosatt i Bergen og hadde barna Asbjørn, Rolf, Leif og Åsta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Forhenværende sjåfør Lars Martin Lund, født 8. juli 1887, døde i Bergen 19. desember 1967. Han etterlot seg enken Marie, og tre barn. Enken Marie Lund døde 9. oktober 1976. Familien bodde i Nordahl Rolfsensv. 250.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hallvard A. Vie

Takk, Yngve! Ett av barna må ha dødd i ung alder. Jeg finner ikke Nordahl Rolfsensv. 250, men 25C og D. Kanskje det skal være en av disse adressene? mvh Hallvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Leif Martin Lund døde 21. november 1935. Da var han mekanikerlærling, 20 år gammel, og bodde sammen med foreldrene i Bjørnsonsgate 36.Det er nok Nordahl Rolfsensv. 25D som er rette adresse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.