Gå til innhold
Arkivverket

[#51429] Gunvor Helene født 29.03.1908 i Bergen


Gjest Einar Grøneng
 Del

Recommended Posts

Gjest Einar Grøneng

Jeg leter etter foreldrene til Gunvor Helene f. 29.03.1908 i Bergen, muligensd i Solheimsviken. Jeg vet ikke hva hennes foreldre heter og ønsker gjerne opplysninger om foreldrene og om hun hadde søsken. Mvh Einar Grøneng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Einar Grøneng

Tusen takk Rune. Nå har jeg mulighet til å komme videre bakover siden jeg nå vet navnet på Gunvor Helens foreldre. Mvh Einar Grøneng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er en lenke til ekteskapet mellom Bernt og Lydia i Domkirken i 1904. Se post nr.20.[url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1959&idx_id=1959&uid=ny&idx_side=-177>Lenke Der ser du ytterst til høyre at Bernt hadde vært gift tidligere.Imidlertid var det feil person jeg viste til i tredje lenken i innlegg nr.3.Hans første hustru dør her.Lenke Og da finner vi Bernt med sin første hustru her i 1900.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.