Gå til innhold
Arkivverket

[#51446] Søker opplysninger om Gina Olsen Lundsmoen og sønnen Gustav f.1925 Ullensaker


Gjest Jan Frode Johansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Frode Johansen

Jeg søker opplysninger omkring Gina Olsen, bosatt på Lundsmoen i Ullensaker 1925.Hun fikk sønnen Gustav f.27.september 1925 og døpt 20.juni 1926 i Ullensaker.Søker opplysninger om hun ble gift siden,evt. flere barn , etterslekt .Se nr. 18 Gustav LenkeJan Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Til opplysning: Barnefaren oppgis å være Harald Ekløv fra Uppsala.Navnet er falskt.Hans navn er Anton Svensson.Han brukte flere fiktive navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Huglen

Det finnes digitale kirkebøker over vielser i Ullensaker fra 1910-1959. Det er riktignok en tidkrevende prossess å gå gjennom år med vielser etter 1925- Om Gina Olsdatter skulle fått flere barn bør det vel være de nærmeste årene etter 1925. Mors alder ved dåp er oppgitt f.1882. Hun var da ca 43 ved Gustavs fødsel.Ellers er jo dette så nær i tid at det kan tenkes nålevende personer vet noe om dette. Gustav selv kan fortsatt være i live?Kan hende noen lokale slektforskere i området kan tipse deg om kilder. Vet du hvilket etternavn Gustav brukte? Kan hende kirkevergen har opplysninger om dødsfall til Gina ? Gravminner er ikke registrert til nå fra området tror jeg.Mvh. Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Årnes

Hei, Jeg leser i Ullensaker bygdebok bind ll side 631 og 632 under Lund ,,,,Smedstuen August Olsen Lund gift med Gina Hals? De overtok Smedstuen. Skredderstuen ( eller Lundsmoen) Det er mulig dette er Gina? Jeg har vokst opp i området, har en tante som er født samme året , kan eventueltt spørre henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Frode Johansen

Fint.Vil du kontakte meg på e-mail : jafjohan@start.no eller frodexiz@home.no Vennlig hilsenjan Frode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.