Gå til innhold
Arkivverket

[#51447] Morten Andersson frå Gloppen, i Rødøy 1865


Gjest Aase R Sæther
 Del

Recommended Posts

Gjest Aase R Sæther

Eg finn denne karen i Rødøy 1865 Lenke og slit med å plassere han i Gloppen. Er det nokon som kan bidra med fleire opplysningar om han, t.d. frå bygdebok i Rødøy - særleg lurer eg på om den oppgjevne alderen er å stole på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen
Gjest Aase R Sæther

Så flott! Men kva står det som føde- og oppholdsstad på han? Kombinasjonen av dårleg blekk og gjennomskin frå den andre sida var ikkje god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Skal tru om der ikkje står 'Ladvigs Pstgd', altså Laviks prestegjeld? Under står der 'forev. Døbeattest', trur eg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Eg kom i grunnen til Ladvig eg og. Eg tvilar på at han er frå Gloppen fordi der ikkje er nokon passeleg Anders Sjurson på den tida, men -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunnar Sigdestad

Her er jo opplagt noko som ikkje stemmer når det gjeld alderen. Då dei gifte seg i 1853, var dei høvesvis 43 år og 24 år gamle, altså brura var 19 år yngre enn brudgomen. Ved folketeljinga i 1865 var det berre 11 års aldersskilnad på dei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Ja, det har eg registrert óg, men alderen hans tilseier f.ca 1810 begge gongene. Eg skulle gjerne hatt dødsinnførsla hans!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tove Karlsen

Vet ikke om dette er til hjelp men i boken' Gård og Grend i Meløy' bind 2 av Knut Moe.ISBN:82-90030-02-9På side 555 står detSitat: I 1875 var det 3 husmandsplasser under Ronemoen. Morten Andersen fra Kirkebø og hans kone Karen Mikkelsdtr. fra Meløy brukte den ene plassen. Den før bare 4 sauer. Sitet slutt.Gårdsnummer 67, bruksnummer 3: Ronemoen.mvh Tove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Kirkebø ligger ved siden av Lavik og fikk i 1865 45% av Lavik og Brekke, så da stemmer det nok at det kan være Lavik prestegjeld. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Johan Arthur Hansen

Kansje det er dette paret som er foreldre til Morten. De fikk barn i både Vik og i Lavik og ble gift. 9.6.1802 i Vik i Sogn. Mvh. Johan Arthur Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aase R Sæther

Mange takk! Då er nok fødestad Gloppen i 1865 truleg ikkje rett, og dermed dalar interessa mi for han ;-)Men takk for innsatsen uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.