Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Bernt Jenssen

[#51470] Hans M. Klaudiusen f. 1851 og Maren M. Rasmusdtr. f. 1851

Recommended Posts

Gjest Bernt Jenssen

Hvor ble de av?Hans Mathias Klaudiusen, f. 21 feb 1851, Russholmen i Hillesøy i Troms og Maren Magdalene Rasmusdtr. f. 14 mai 1851, Krogskaret i Ersfjorden i Troms. ble gift 15 okt 1882 i Hillesøy Kirke, Hillesøy i Troms.Kan ikke finne ut av hvor de ble av etter at de giftet seg. Finner en Hans Klaudiusen i FT.1900, men er ikke sikker på at det er samme person, fordi den Hans er oppgitt født i 1848 og midlertidig bopel er Bjørnøy i Hillesøy. Maren finner jeg ikke i FT 1900. Mulig hun kan være død før 1900. Finner heller ikke registrerte barn i Krk. bok for Lenvik/Hillesøy ettet 1882 (giftemålet)Hvis det er noen som kan hjelpe meg med dette problemet er jeg takknemmelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Samme kar i Tromsø med hustru MarenLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Carsten Schanche

Dåpen til Amanda i Hillesøy i Lenvik bekrefter at det er de du søkerLenke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bernt Jenssen

Det er uten tvil rette personer som er funnet! Da er det også rett person som jeg fant i FT-1900 for Hillesøy, ref 1. innlegget. Mange takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Leif Andreassen

Hans ble gift første gang i 1877-09-16 i Hillesøy med Anne Lavine Dorthea Larsdatter f.1836 i Kattfjorden. Hun døde 1881-03-06 på Skamtind./Leif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Bernt Jenssen

Takk Leif. Visste om det første giftemålet også, men vet du om der var barn i det?Siste kjente adresse var Verftsgata i Tromsø, ved konfirmasjonen til Henriethe Marie Cecilie Claudiussen, den 10. april 1904.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Leif Andreassen

Hei Bernt Har dessverre ikke funnet barn i ekteskapet med Anne. Heller ikke døde./Leif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.