Gå til innhold
Arkivverket

[#51472] Døde i Bergen 1912-1972


Gjest Oddvar Søreide
 Del

Recommended Posts

Gjest Yngve Nedrebø

Johanne Jensen, født 26. feb. 1877. Arvinger søstrene Østense Andrea Guttormsen og Johanna Gustava Jensen, begge Gimlebakken 21.Da Østense Andrea Guttormsen, født 28. sept. 1879, døde var enkemannen Ole J. Guttormsen enearving i henhold til testament 11. nov. 1958. Han døde 4. juli 1975. Hennes søster Johanna Jensen, Welhavensgate 76, er først ført blant arvingene, men så strøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Mange takk Yngve for svarene. Det var jo Jensine som døde i 1957, men du har funne riktig person og arvinger er søstrene Østense og Johanne.Ein oppfølging om du ser dette Yngve, kan søster Johanne Jensen som er oppført som arving og så strøket være denne, kan du sjekke hvem som er nevnt som arvinger etter Johanne G. Jensen Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Johanne G. Jensen var født 6. okt. 1882. I henhold til testament 31. okt. 1960 var hennes niese Gudrun Johnsen enearving.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Takk skal du ha Yngve, eg vil anta at det var riktig dame for både dato og årstall for hennes fødsel stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Neimen ikkje godt å seie Arnfrid.Uansett så gav ikkje dette meg noe svar på det eg var på jakt etter, sjøl om det ganske så sikkert er den riktige familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.