Gå til innhold
Arkivverket

[#51491] Olivia Kornelia Hagen


Gjest Jan Søstuen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Søstuen

Søker biol. far til Olivia Kornelia Hagen. Hun var født 9.8.1883 i sandefjord og døpt 7.10.1883 i Sandefjord. Konfirmenrt 30.9.1900 i Elverum. Far: Typograf Ole Karelius Hagen. Mor: Mina Susana Horntvedt. Olivia Kornelia døde 13.8.1905 ugift, lærerskoleelev. Jordfestet 22.8.1905. Dødsårsak: Mavebetennelse. Dette er informasjon jeg har funnet i de skannede kirkebøkene, men Olivias far kan jeg ikke finne i folketellingene eller i noen kirkebøker.Jeg har funnet personer på Hagen i Elverum som kan har vært hennes far (f. 1846) men ikke med det navnet. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Tverå

I følge dåpen var han fra Elverum født 1846. Kanskje han vi finner døpt her som sønn av Andreas Olsen og Berte Pedersdtr. Hagen, se nr. 126:Hedmark fylke, Elverum, Ministerialbok nr. 9 (1843-1856), Fødte og døpte 1846, side 25. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=8894&idx_id=8894&uid=ny&idx_side=-28>Lenke Permanent bildelenke: LenkeForeldrene kan i så fall være de vi finner på Petershagen i 1865:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.