Gå til innhold
Arkivverket

[#51512] Jacob Jacobsen, fødd ca 1789, gift på Voss i 1827. Frå Voss, Valdres eller kvar?


Gjest Marianne Bakketun
 Del

Recommended Posts

Gjest Marianne Bakketun

Jacob Jacobsen Møen gifta seg på Voss 26/6-1827 med Sigrid Knudsdtr, fødd i desember 1803 på Davidhaug. Dei fekk tre born: Sjur (uekte) fødd på Kinne i 1825, Jakob fødd på Mala i 1829 og Knut fødd på Opeland i 1833.Ei eller anna gong mellom 1833-1845 dør Jacob Jacobsen. I juli 1845 gifta Sigrid seg oppatt fyrste gong.Nokon som kjenner til opphavet til Jacob Jacobsen? Han er ikkje å finna fødd eller død på Voss. I Vossaboka, band 3, står han oppført som Jacob Ingebriktson frå Valdres. Ingebriktson MÅ vera feil, men kan han vera frå Valdres?Det finns ein Jacob Jacobsen som er 12 år i 1801-teljinga for Ourdahl. Og ein Jacob Jacobsen på Gigstad-eie som blir konfirmert i Svennæs kirke 16/7-1809, 16 år gamal. Same person?I 1865-teljinga for Nordre Aurdal er det ein Jakob Jakobsen, legslem og enkemann 80 år. Kan det vera guten/gutane over?Nokon som har tilgang på bygde- og eller ættebøker for Valdres og kan f.eks sjekke opp desse personane.Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Her er ekteskapet hentet fra de skannede kirkebøkene. Se postnr.27. Brudgommen er 38 år og står oppført med gårdsnavnet Møen. LenkeMvh Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Takk for det Rune, men eg har 'alt' om Jacob Jacobsen her på Voss - berre ikkje kvar han er fødd, kven som er foreldra og kvar og når han døde. Han budde nok på garden Møen då han gifta seg. Kona Sigrid står oppført med Weisene og det er ein nabogard. Forlovaren til Jacob skriv seg også for Møen, medan den andre forlovaren må vera far til brura.Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Bør vel også nemne at Jacob ikkje er å finna i folketeljinga 1801 for Voss. Og ikkje er han å finna fødd og ikkje død. Men kona var altså enke då ho gifta seg opp att i 1845......Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Dei fekk berre dei tre borna som står i fyrste innlegget: Sjur 1825, Jacob 1829 og Knut 1833. Difor kan vel ikkje Jacob den eldre ha døydd før 1833, men ein gong mellom 1833 og 1845, då kona gifta seg oppatt.Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Hmmm, eg er ikkje flink å tyde den typen skrift, og skjønar ikkje at det står Jacob Jacobsen. Kan det vera Guldbraa i lag med navnet? Då er me iallefall på 'ville vegar'. Men Alderen stemmer....Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Kanskje.... Det er iallefall ikkje 'min' Jacob som dør i 1843. Førenavnet på den personen er Berge i fylgje 'min' skriftekspert.Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Tips: Ta kontakt med Valdres Historielag. Det gjorde jeg i en annen sak, og de var svært hjelpsomme. Du kan f eks be dem sjekke hva som står om de Jacobene du har funnet i Valdres i 1801-tellingen.LenkeMvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Ja, kanskje Johan Arthur... no liknar det noko. Skal be ei som kan dette med skrift om å sjå på det..... takk så langt.Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Nokon som kan sjekke 'Gard og bygd i Nord-Aurdal . A . Skrautvølsbygdé' for opplysningar om Jacob Jacobsen på Gigstad-eie? Sjå opplysningar i innlegg 1.Marianne Bakketun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Rune Thorstensen

Hva med å fjernlåne bygdebøkene på Voss Bibliotek.Ved å henvende seg der, kan de bestille bygdebøkene på utlån til deg. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Ja, jeg er enig med deg i det, men nå har det tross alt gått tre uker uten respons , så kanskje det er på tide med andre løsninger. Jeg skulle gjerne ha hjulpet deg selv, men har dessverre ikke tilgang til de nevnte bøker. Mvh. Rune T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marianne Bakketun

Takk til både Rune og Arnfrid. Lenkene dine Arnfrid er interessante. Skal studere dei nærmare.Problemet med den godeste Jacob Jacobsen er at opphavet er heilt usikkert. Han er ikkje på Voss i 1801-teljinga. Han var ikkje oppførd med far ved giftarmål og han er enno ikkje funnen død på Voss. Men døde gjorde han, for kona gifta seg opp att... som enke.I Vossabøkene (gardssoge for Voss), står Jacob oppført som Jakob Ingebriktsen frå Valdres, derfor tanken om at han kanskje kom frå det området. Men det er mykje feil i dei bøkene... som f.eks. Jacob sitt farsnavn!Marianne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.