Gå til innhold
Arkivverket

[#51519] Slektsforsknings konkurranse


Gjest Mona Hansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Mona Hansen

Hei så en konkurranse på http://www.slektsnett.com nå idag, og lurer på om noen vet om andre steder med slike konkurranser?Dette var skikkelig gøy, og flott 1. premie med en slektsforskningbok.Har ikke sett slike før, og vil gjerne ha tips om andre slike dersom noen kjenner til det.Hilsen Mona Hansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Hei Mona.Siden du la inn lenke til dette stedet lurer jeg på om du vet hvem personen(e) er som står bak denne slektssiden, og noe om deres bakgrunn innen slektsforskning ? Hvor seriøse er de ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mona Hansen

Den tiden jeg har vært medlem på slektsnett har jeg oppfattet det som et seriøst nettsted.Det drives av Trond Johansen som er webmaster og Pia Johansen som er admin.Slektsnett drives på frivillig basis slik jeg har forstått det. Har selv fått god hjelp der, ser ut for at andre også er fornøyd ut fra debattforumet.Personlig bruker jeg mange websteder i slektsforskning og synes de utfyller hverandre om det er Digitalarkivet, DIS, slekt.no osv.Men jeg har ikke sett slike konkurranser før og syntes det var en morsom vri. *S*Hilsen Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Johansen

Heisann.Slektsnett har eksistert i mange år nå, og drives som sagt på frivillig basis. Vi driver webstedet meget seriøst, og er gratis for alle.Pia Johansen er fra Kristiansand og har drevet med slektsforskning i 8 år, og ble etter hvert forespurt om å påta seg oppgaver for Slektsnett.com da det etter hvert ble mye å gjøre.Trond Johansen (Jeg) driver webstedet. Jeg har drevet med Slektsforskning i omkring 15 år.For ordens skyld. Vi er ikke i slekt.Håper dette var greit svar?Mvh Trond Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.