Gå til innhold
Arkivverket

[#51528] Fulltekstsøk i forumet


Gjest Rolf Steinar Bergli
 Del

Recommended Posts

Gjest Rolf Steinar Bergli

Jeg vet dette temaet har vært oppe før, men jeg lurer på om det noen gang blir et fulltekstsøk for innholdet i alle disse foraene.Over 50.000 tråder betyr at det finnes mengder besvarte (joda - også ubesvarte) spørsmål, og mengder med opplysninger det i dag er så godt som umulig å effektivt finne fram til. Disse foraene har jo etter hvert blitt en enorm kunnskapsbase, så derfor hadde jeg håpet på at et slikt søk kunne utnytte tidligere innsats og føre til økt gjenbruk av tidligere oppdagelser.Når jeg først er frampå med ønskelista mi, kan jeg også nevne at RSS-feeds for debattene fylkesvis hadde vært nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Eg forstår godt at mange ville likt fulltekstsøk. Men det ser ikkje lyst ut. Det vil ta noko tid å laga eit slikt system og eg trur nok me må prioritera ting som har direkte med data i DA å gjera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.