Gå til innhold
Arkivverket

[#51588] Slektsprogrammer


Gjest Per Sørdal
 Del

Recommended Posts

Gjest Per Sørdal

Hei. Jeg bruker Family Tree Maker.(2006) jeg kan ikke finne omtale av programmet noen steder. Er det ikke lenger aktuelt i Norge? Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rolf A Fæster

Hei! Har du sett denne siden/lenken? :LenkeBruker selv Family Tree Maker(2006) og synes det virker meget bra. Det beste hadde vært om det var på Norsk men det fungerer, det er jo mange programmer å velge i. Det er også Family Tree Maker 2008 kommet på markedet, men jeg har ikke hørt så mye om det, er det andre som har hørt eller har erfaringer med det ?Hilsen Rolf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Per Sørdal

Hei Rolf Tusen takk. Jeg har oversatt mitt program til Norsk, ved Norsk språkfil (30-10-2005 av Kurt Selland) Han drev med og oversatte programmed til norsk. Kurt Selland hadde egen hjemmeside, men den svarer ikke på adressen jeg har. Dis nevnte programmet før, men nå er det tatt av listen. Etter det jeg forstår er det nå ingen norsk forhandler? Hilsen Per

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest John O. Svenning

En kommentar når det gjelder FTM2008. Jeg har en beta-versjon liggende inne. Det er et helt nytt program med nye løsninger. Det lanseres i midten av august. Mvh John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.